Zaterdag 23 mei:...
..2:45u: de wekker "OPSTAAN"!⏰..
..3:45u: met het fietsje naar de Cindy & Ugoπ΄♂️..
..4:30u: auto in en richting Kalmthoutse Heideπ..
..5:00u: start van een mooi loopje door de heideπππ♀️..
..10:00u: einde van een mooi loopje door de heideπππ♀️..
..10:30u: auto in en terug richting Schoten π..
.. 11:15u: met het fietsje terug naar huisπ΄♂️!
Welle zo vroeg vertrokken om de warmte voor te zijn zodat Ugo ook mee kon. En Ugo heeft dat heel knap gedaan.. ..de 1e dag na zijn 5e verjaardag nog eens een keer de marathonafstand overwonnen!πͺ
"Wij goe genoten van dit vroege loopje en de heide zien ontwaken is zalig"!πππ















































