Zaterdag 20 juni:
Met Ugo, Cindy en Peggy naar Lommel gereden voor de Midzomer Sahara Trail 25 km..🏃🐕🏃♀️🏃♀️
Door de hitte was het mogelijk om vroeger te starten..☀️..7:45u i.p.v. 13:15u! En wij uiteraard gekozen voor dat vroegere startuur i.v.m. onze vriend Ugo.
Welle ons weer heel goed geamuseerd en zalig genoten van de prachtige Lommelse Sahara.. ..en ook, met veel plezier, "geprofiteerd" van het vele water dat we tegenkwamen!☀️🥳😃😉


























































