Zondag 8 maart:
Samen met de Cindy & Ugo een leuke toer van ruim 46 km gelopen...🏃🐕🏃♀️
Een toer om Ugo nog eens een wat langere afstand te laten lopen en hij heeft dat supergoed gedaan...👍💪👍 Eind van deze maand loopt Ugo de TV Limburgs Mooiste 60 km met ons.. ..En daarom wat oefenen met meerdere kilometerkes hé.😃
Schoten - Schoten 46 km.. .."was een leuk & gezellig toerke van (ruim) 5 uurkes loopplezier"!🥳😃😉
![]() |





























Geen opmerkingen:
Een reactie posten