zaterdag 3 december 2011

Door de wind, door de regen... ...

Het is ondertussen een week geleden dat ik mijn eerste wedstrijd liep .. ..ik geniet er nog van zenne, want die is, zoals ik al vertelde, voor mij echt reuze meegevallen! ;-)
Ik heb ondertussen toch al terug wat km's, tijdens deze week, gelopen.. ..38,77 km.
Dat is niet zo veel, maar ik ben maar 2 keer gaan lopen... ...dan is dat toch een mooi gemiddelde hé?!? ;-)
Woensdagavond heb ik na m'n werk 13,42 km gelopen in de donkere.. ..dat is iets wat ik niet graag doe, maar toch viel het deze keer mee. Met een gem. snelheid van 12,3 km/u of een gem. tempo van 4:52 min/km ben ik tevreden voor een "avondtrainingske". :-)
En dan ben ik nog deze morgent  een keer gaan lopen.. ..Door de wind.. ..door de regen.. ..dwars door alles heen!!.. :-) ..idd., 'kheb tijdens het lopen toch een paar keer aan Ingeborg moeten denken zenne.. ..alé, toch aan dat liedje van haar! ;-) Het was met momenten, die soms km's lang duurde, echt "vechten" tegen de wind!.. ..maarja, daar word je "sterker" van zeker??!!?? ;-)
En ondanks "het gure weer" heb ik er van "genoten" & toch 25,35 km gelopen op een mooi parcour! :-) ..daar ga ik zeker nog lopen!.. ..maar ik hoop dat er dan minder wind & regen is, want ik denk nie zo graag aan Ingeborg zenne!!! ;-) :-) ;-)
Greetz, Carl  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten