dinsdag 18 juli 2023

6 uur van Aalter... ..."Leuke (test)wedstrijd"!

 

Zondag 16 juli:

De 6 uur van Aalter.. ..eindelijk terug een wedstrijd waar ik aan de start kwam om zo goed mogelijk te presteren. Door mijn "rugblessure" is dat al van november 2022 geleden.

Maar omdat bij een langere wedstrijd de gemiddelde snelheid lager ligt, was een 6 uur wedstrijd voor mij wel interessant om eens te zien hoever ik kon gaan.

Met m'n rugblessure heb ik vooral last/pijn bij "hogere" snelheden.. ..dus Aalter kon een goei "testwedstrijd" zijn!

Alhoewel ik een heel deel van de 6 uur nog redelijk last/pijn van mijn "rugblessure" heb gehad ben ik toch tevreden over mijn prestatie!

De 6 uur van Aalter.. ..tussen 10:00u en 16:00u zoveel mogelijk rondjes van iets meer dan 1,5 km lopen... ๐Ÿƒ๐Ÿƒ‍♀️๐Ÿƒ



Na 6 uur "genieten, afzien, genieten, ..." van het lopen had ik 68,908 km overwonnen! Een afstand die goed was voor een mooie 7e plaats algemeen (70 deelnemers)! En voor iemand die aan het "sukkelen" is met een rugblessure vind ik dat zeker niet slecht! Dus ikke content van "mijn 6 uur van Aalter"!๐Ÿ‘

Uitslagen: 1 uur & 6 uur van Aalter

Fotokes van dit 6 uur durend loopfeestje...






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten