zondag 14 augustus 2022

Dodentocht 2022.. .."Kort, maar krachtig. Het was plezant"!

 

Vrijdag 12 augustus:

Super genoten van mijne 5e Dodentocht! En voor de 3e keer samen gefinisht met de eerste groep lopers aan de tent in Bornem. Door de (terechte) ingekorte versie (door de hitte ingekort naar een goei 60 km ipv 100 km) was dit jaar de 1e groep finishers nog wel wat groter dan de andere jaren wanneer er 100 km moet afgelegd worden.

Ook al was het nu "maar" iets meer dan 60 km, met een 28°C bij de start en in het begin regelmatig kilometers gelopen sneller dan 13,5 km/uur, werd het voor mij toch een "pittige", maar ook plezante, editie!

Mijn 5e kruisje is binnen.. ..in 2023 lopen voor mijn 6e!???!

Een dikke "thanks" aan mijne "vaste compagnon tijdens mijn Dodentochten" Bart Van Nijlen voor (weer!) het toffe gezelschap tijdens deze Dodentocht!

Kort samengevat: Ik heb een heel supertof & sportief dag & nachtje beleeft in en rond Bornem. De Dodentocht was dit jaar.. .."Kort, maar krachtig. Het was plezant"!

Links: - VRT nieuws: verslagske (filmpje)

           - Gegevens & parcours van mijne Dodentocht: GARMIN Connect

           - Organisatie: 100 km Dodentocht Bornem

En nog wat fotokes:

"de laatste meterkes.. ..tent (finish) is in zicht"!

"Bart & ikke weer samen gefinisht met de 1e groep"!

"mijne maat Bart gaan verwelkomen op het station"




"Onderweg met mijne maat Bart..."!



"klaar om richting Bornem te vertrekken"



"iedereen.. ..WACHTEN"!




"de controleposten"

"diploma verdiend"!

 
"en mijn 5e kruisje is binnen"!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten