zaterdag 3 januari 2015

Terugblik 2014 & Vooruitblik 2015 ...

2015, een nieuw jaar.. ..dus tijd om nog eens (voor één keertje) effe terug te kijken naar het "oude jaar" 2014.. ..Dat was voor mij een mooi loopjaar tot (na) de Marathon van Kasterlee op 16 november.. ..daarna niet (veel) meer gelopen door die blessure ("verrekking" opgelopen tijdens Marathon Kasterlee).. ..Maar het zijn vooral toch de mooie herinneringen en knappe "loopprestaties" die ik "koester" en wil onthouden van 2014! Een paar voorbeelden van "knappe loopprestaties", wedstrijden waar ik van vind dat ik goed gelopen heb EN ook goed heb "genoten" (en wat "afzien" hoort daar ook bij zenne!) van het lopen, zijn o.a. de DVV Antwerp Marathon en de Monumentenmarathon van Vorselaar.. ..2 marathons waar ik zeer tevreden naar "terugblik"! o.a. naar Antwerpen voor mijne "eindtijd" en naar Vorselaar voor het algemeen klassement...

..Finish DVV Antwerp Marathon!

 
 

Monumentenmarathon Vorselaar!
   ...De "cijfers" van 2014...
...In 2014 ben ik 171 keer gaan lopen. Van die 171 keer was het 11 keer om te starten in een wedstrijd.. ..effe vertellen dat ik bij alle wedstrijden de finish heb gehaald!.. ..dat ikke ook (al) tof vinden! ;-)
Dus 171 keer heb ik in 2014 mijn loopschoenen aangedaan om te gaan lopen.. ..zowel training als wedstrijd.. ..dat was goed voor 3161,84 km "loopplezier".. ..en daar heb ik in totaal 256:10:21 (uur:min:sec.) van "genoten"!.. ..ook een deel(tje) daarvan was "afzien" zenne!!.. ..maar bv. "wat afzien" bij een marathon maakt het "nagenieten" alleen maar mooier & intenser! ;-) Ook nog effe vertellen dat ik per "loopsessie" (gemiddelde van het hele jaar) 18,49 km liep. En ik heb die 3161,81 km gelopen met een gem. snelheid van 12,3 km/u. En dat was allemaal goed om 144.316 calorieën "te verbranden"! :-) ...

...De wedstrijden van 2014...





Datum:                         Afstand:                         Plaats:                         Uitslag:
11 januari                     Halve Marathon        Lier                           24e/306
22 februari                   25 km                             Lier                             37e/330
30 maart                       Halve Marathon       Lier                           65e/592
5 april                           10 km                             Zandhoven                  25e/300
27 april                         Marathon                   Antwerpen                 116e/1910
10 mei                          14 km                          Herenthout-Berlaar     41e/242
1 juni                            Halve Marathon           Nijlen                          24e/151
16 augustus                  15 km                             Duffel                          10e/37
20 september                Marathon                   Vorselaar                  7e/97
4 oktober                      10 Miles                         Broechem                    13e/67
16 november                Marathon                     Kasterlee                   116e/387


...En "de verwachtingen" voor 2015...
...Mijne "loopkalender" voor 2015 is momenteel (belange) nog niet volledig "ingevuld"! Maar er staan toch al een paar mooie wedstrijden op aangeduid die ik voor 2015 als "(hoofd)doelen" heb gekozen. En dat zijn (voorlopig) de DVV Antwerp Marathon (26 april) en de 100 km Dodentocht Bornem (14 augustus)! ;-)


Waarschijnlijk komt daar de Monumentenloop 28 km van Vorselaar en de Marathon van Kasterlee ook nog bij.. ..dat worden stillekes aan "vaste afspraken" voor mij hé! :-)
Mochten er nog aanpassingen en/of wijzigingen komen op mijne loopkalender, dan kan je die HIER... ...mijn LOOPKALENDER... altijd terug vinden!

Tot zover mijn "terugblik" op 2014 & mijn "vooruitblik" op 2015..
..En nu maar hopen dat we allemaal "blessurevrij" blijven en dat we in 2015 volop van het lopen kunnen genieten!!?!! ;-)

De beste wensen voor 2015 en dat het een sportief jaar mag zijn hé!?! ;-)
Greetz, Carl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten