zondag 2 oktober 2016

24e Knoeselloop 10 miles Broechem.. .."Was weer een plezant wedstrijdje"!

De 24e editie van de Knoeselloop in Broechem stond voor 1 oktober genoteerd in de loopkalender!.. ...dus ik wist weer wat doen om dit weekend wat sportief bezig te zijn!.. ..de zaterdagmiddag naar Broechem rijden om daar te kunnen "genieten" van een "plezante" loopwedstrijd over 10 miles! Maar.. ..ik ga er deze keer geen "uitgebreid" verslagske van over "neerpennen", maar de mooie foto's (daarvoor veel dank aan Johan Van Uytven) laten "spreken"! ;-)
..Wel effe vertellen dat ik tevreden ben over mijn resultaat van  mijn 10 miles wedstrijdje daar in Broechem en dat ik mijn doel heb gehaald. Omdat ik volgende week (zondag 9 oktober) de Marathon van Vorselaar ga lopen had ik mijn doel voor de Knoeselloop niet al te scherp "gepland".. ..Als ik de klok voor de 10 miles kon stil zetten onder de 1:10:00 (uur:min:sec) zou ik deze keer tevreden zijn. En dat is me gelukt!.. ..Met een gemiddelde snelheid van 14,839 km/u heb ik de 10 miles gelopen om 1:05:04 na de start de wedstrijdklok in Broechem te kunnen stop zetten. Deze tijd is/was goed voor een 10e plaats algemeen en een mooie 2e plaats bij de Veteranen 2 (Heren +50)! De uitslag kan u hier zien/vinden.. .. UITSLAG Knoeselloop 10 miles
Website organisatie: Knoeselloop
Voor het parcours & wat wedstrijdgegevens kan je hier terecht.. .. GARMIN connect 24e Knoeselloop 10 miles !

En, om te eindigen.. .. de foto's van de Knoeselloop 10 miles Broechem 2016! ;-)


































Geen opmerkingen:

Een reactie posten