dinsdag 30 april 2019

AG Antwerp Marathon 2019... ..."Fotospecial van mijne 25e Marathon"!

Zondag 28 april...
...Amper 3 weken na mijne supersnelle "PR-Marathon" (NN Marathon Rotterdam) stond mijne volgende marathon al op mijne loopkalender aangeduid: de AG Antwerp Marathon. Ikke deze keer zonder een (echt) doel aan de start.. ..Omdat ik nog aan het "nagenieten" was/ben van mijne "snelste" marathon, had ik voor Antwerpen geen (scherpe) tijd als doel gesteld. Gewoon m'n best doen en ik zal dan wel zien waar ik "strand"! Met een tijd onder 03:10:00 zou ik content zijn.. ..03:00:19 (uur:min:sec) na het startschot op Linkeroever liep ik op de Grote Markt over de finish! Met die tijd ikke dus zeer content zijn over m'n prestatie van mijne 25e marathon! Inderdaad, de AG Antwerp Marathon 2019 was mijne "zilvere" (25e) marathon die ik gelopen heb! Het is een (zeer) frisse & een (beetje) natte "jubileummarathon" geworden.. ..maar alhoewel het soms "zwaar" was, vond ik het toch plezant om de 42,195 km "loopplezier" in de Scheldestad te overwinnen!




En nu wat cijfertjes...
...Met mijne tijd van 03:00:19 (gem. snelh. 14,04 km/u) ben ik van de 3200 sportievelingen als 116e loper op de Grote Markt aangekomen.. ..en in mijn categorie als 5e (van ong. 140)!



Een paar links:
   - AG Antwerp Marathon: Uitslag
   - Parcours & mijn gegevens: GARMIN Connect
   - Organisatie: AG Antwerp Marathon



En, terwijl mijn benen (en ikke ook) nog aan het nagenieten zijn van dit tof loopfeest in Antwerpen laat ik de rest "vertellen" door de fotokes!














































Geen opmerkingen:

Een reactie posten