zondag 18 augustus 2019

50e 100 km Dodentocht Bornem.. .."Weer een mooi loopavontuur erbij"!

Na de finish.. ..Ikke met Yvan De Graef & Bart Van Nijlen.


Vrijdag 9 augustus:
Wegens een blessure was ik er in 2018 niet bij, maar dit jaar weer terug aan de start.. ..de 100 km Dodentocht Bornem! En het was deze keer de 50e editie!
Dus een "feesteditie"!
En blijkbaar wou "iedereen" daarbij zijn.. ..de 13.000 beschikbare tickets waren, op zaterdagvoormiddag 23 maart, in 2 uurkes tijd uitverkocht! Gelukkig was ik één van die 13.000 die er toen in slaagde om een ticket te bemachtigen!

Ikke dit jaar naar Bornem vertrokken met als doel: de 100 km Dodentocht finishen met de eerste groep lopers! En net zoals ik daar in 2017 in slaagde, is het mij deze keer ook gelukt!!! .. ..Het is echt zalig om met de eerste groep, in de vroege ochtend rond 6:50u, na een nachtje lopen en 100 "dodentochtkilometers" te hebben "overwonnen", te finishen aan de tent in Bornemcentrum!


Ikke tussen 2 "toppers".. ..Bart Van Nijlen & Paul Beckers!

De 50e 100 km Dodentocht heb ik, zo goed als, altijd in het tof gezelschap "vertoeft en gelopen" van Bart Van Nijlen! Als je samen met Bart de Dodentocht kan lopen en/of finishen.. ..dan is het, zo goed als, 100% "gegarandeerd" dat je in de kopgroep finisht!
Een filmke van de finish van "de eerste lopers" kan je hier zien: "Finishfilmke" !!!

Dit jaar was het mijne 4e "Dodentocht".. ..hopelijk ben ik er in 2020 opnieuw bij voor mijne "5e"!
En dan misschien weer proberen om met "de kopgroep" te finishen hé!??! ;-)

..nog 99,5 km te gaan (lees: lopen)! ;-) 

En nog een paar fotokes van "mijne 4e" 100 km Dodentocht...
En we zijn vertrokken voor 100 km "loopplezier"!





De groep van "de eerste finishers" effe poseren voor de foto!

Ikke blij dat ik deze "spandoek" zag!
..een paar "souvenierkes"!


"nummerke 4" is binnen!
De komende jaren ga ik & vele andere lopers Bart missen tijdens de Dodentocht! :-(


mmmm.. .."lekker"!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten