woensdag 23 december 2020

Halve Marathon Kasterlee 22 dec. 2020... ..."Fotospecial"!

 

Dinsdag 22dec.: We zijn nog steeds in het "coronatijdperk". Dus nog altijd geen "echte" loopwedstrijden op de kalender. En om, wat het lopen betreft, toch een beetje gemotiveerd te blijven gaan we op zoek naar (loop)alternatieven hé. En één van die alternatieven is/was te vinden in Kasterlee! Omdat de Marathon van Kasterlee (15 nov.) niet kon en/of mocht doorgaan heeft de organisatie het parcours van de halve marathon toch nog afgepijld en kon je vanaf 1 nov. tot 30 nov. de halve (1 ronde) of de marathon (2 ronde), mits de nodige "coronamaatregelen", alsnog lopen. Starten naar vrije keuze! Wel werd er gevraagd om 5€ "te storten" voor het goede doel. En omdat dit tof "alternatief" zoveel succes kende in november heeft de organisatie beslist om het te verlengen tot en met 25 december!

Aangezien ik heel graag in en rond de bossen & velden van Kasterlee loop, was dit voor mij een ideaal "alternatief".. ..zelfs zo goed dat ik er 3 keer de halve marathon ben gaan lopen.. ..een 1e keer op zondag 15 november (de dag dat de "echte" marathon normaal voorzien was). En op zaterdag 19 december ben ik, met een paar loopvrienden, voor de 2e keer afgezakt naar Kasterlee om er van het mooie parcours te "genieten"!...

...En, (amper) 3 dagen later, op dinsdag 22 december stond ik al terug in Kasterlee! Deze keer met mijne "loopmakker" Alain en met mijn "loopvriendin/buurvrouw" Ilka om te genieten van het lopen op het mooie, 21 km lange parcours in de natuur van Kasterlee! En, ondanks de regen (vooral tijdens het eerste gedeelte) en de wind, hebben we onze tijd genomen om er goed van te genieten.. ..zelfs (rustig) de tijd pakken voor fotokes hoorde er deze keer ook bij!.. ..Mijn" loopgegevens & parcours" van de Halve Marathon Kasterlee 22 dec. 2020 kan u hier zien!

En hier zijn de foto's van een "mooie & plezante" Halve Marathon van Kasterlee 22 dec. 2020...









































 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten