vrijdag 19 mei 2017

Military Barracks Run Grobbendonk 2017.. .."Foto's van een mooie run"!


Zondag 14 mei.. ..heb ik "genoten" van een zeer mooi loopwedstrijdje van 10 km op het militair domein in Grobbendonk.. ..de Military Barracks Run van het 29 Bataljon Logistiek!..
..Daar o.a. door de gebouwen (hallen), bossen & heide lopen was echt de moeite!. ..m.a.w. een prachtig decor (lees: parcours) om in te lopen! Het was gewoon 10 km "genieten" van het lopen! En daarom zal ik volgend jaar zeker terug op de afspraak zijn voor de editie "2018" van deze zeer toffe run! Nog effe "mijn resultaat" vertellen.. ..5e algemeen (van 177) & 1e bij de M+50!.. .. UITSLAG 10 km Military Barracks Run 2017 !! Ikke zeer "happy" met dat resultaat! ;-)

Oja, 29 Bataljon Logistiek.. ..Bedankt voor de organisatie van dit zeer mooi "loopfeestje"!.. ..alles was tip top in orde! THANKS! :-)

En nu is het "aftellen" begonnen naar mijn volgend loopavontuur.. ..op zondag 4 juni staat de Beer Lovers Marathon in Luik op mijne "loopagenda"! Is een wedstrijd waar ik echt naar uitkijk! :-)

En nu nog wat fotokes van de Military Barracks Run...














































  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten