zaterdag 24 juni 2017

Vuelta van Bevel.. .."Foto's van een mooie wedstrijd"!

Vrijdag 16 juni 20:00u.. ..de Vuelta van Bevel gelopen. Is een mooie loopwedstrijd van 5, 10 of 15 km. Ikke daar de 15 km gelopen en het is redelijk goed meegevallen. Omdat het minder dan 14 dagen geleden was dat ik die prachtige, maar "zware" marathon in Luik had gelopen was ik in Bevel aan de start gekomen zonder doel.. ..gewoon: starten, lopen en ik zal wel zien waar ik "strand"! ;-) Wel van start gegaan om van het lopen te "genieten" zenne! En dat heb ik zeker gedaan.. ..Zoals ook de  ruim 500 andere "atleten" die daar in Bevel hun vrijdagavond zeer sportief hebben door gebracht!

Nog effe vertellen dat ik de 15 km gelopen heb in 1:01:53. Of m.a.w. 15 km "loopplezier" afgelegd met een gem.snelh. van 14,45 km/u!.. ..goed genoeg voor een 14e plaats algemeen en een 2e plaats bij de H+50!
Ikke daarmee best tevreden zijn! :-)

Een paar links:
   - Parcours & wat "loopgegevens": GARMIN Connect
   - Uitslagen: 10 km - 15 km - 5 km
   - Organisatie: Kempisch Triatlon Team (KTT)

En de foto's van deze mooie "vrijdagavond loopwedstrijd"...










 
 


De Andy...
... Ivan De Cuyper...
... Geert "VedetteSport" Baetens...
... David Dielens...


... Bart Heylen...









...een paar van "m'n loopmakkers" in actie tijdens de Vuelta van Bevel!! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten