zaterdag 9 juni 2018

Great Breweries Marathon 2018... ..."Supermooie & warme Marathon"!



Zondag 3 juni.. ..Dan was het weer "marathontime" voor mij! :-)
2 weken na de mooie & gezellige Beer Lovers' Marathon in Luik stond de Great Breweries Marathon Puurs op m'n loopprogramma. Dit loopfeest zou dan mijne 20e marathon worden. Dus ééntje om er is "extra" van te genieten. En dat heb ik zeker gedaan! Daarom was mijn doel voor deze marathon: "Vooral genieten van het lopen maar toch binnen 3:15:00 proberen te finishen". Maar door het warme weer was het, behalve genieten, ook een beetje afzien om toch binnen de vooropgestelde tijd te finishen. Maar "wat afzien" hoort ook bij een marathon hé.. ..Alé, dat vind ik toch! ;-)

Het was voor mij de eerste deelname aan de Great Breweries Marathon en die is SUPER meegevallen! Het parcours van deze marathon is "supermooi".. ..Is veel lopen door de natuur en over "onverharde" stukken. En ook nog door 3 brouwerijen.. ..Duvel, Palm & Karmeliet!.. ..vandaar zijn naam hé! ;-) Trouwens "start & finish" van de marathon was "bij de Duvel"! Ik vind het parcours zo mooi dat ik deze marathon bij "aanrader" plaats!.. ..Ik geniet er nu nog van! ;-)



Mijn resultaat van mijne 20e marathon.. ..Ik heb de mooie 42,195 loopkilometers in en rond Puurs
gelopen in 3:06:34. Goed voor een 22e plaats algemeen (van ong. 600) en een 5e plaats in mijn categorie M+50! Ondanks het (zeer) warme weer, toch om een marathon te lopen, een mooie eindtijd gehaald waar ik zeer tevreden mee ben! :-)

Een paar links:
   - Uitslag: Marathon
   - Parcours & loopgegevens: GARMIN Connect
   - Organisatie: Website


Ik ben nog aan het "nagenieten" van deze supermooie marathon en mijne volgende staat al "voor de deur"! Op vrijdag 22 juni trek ik met mijne loopmakker Alain naar Torhout voor "de Nacht van West-Vlaanderen"! Weer iets om naar uit te kijken hé! ;-)


En nog wat fotokes vanuit Puurs & omstreken...





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten