zaterdag 19 november 2011

Eindelijk.. ..terug een toerke gelopen!

EINDELIJK... ...na een week ziek te zijn geweest, heb ik vandaag terug een toerke kunnen lopen!! :-) ..'kheb een toerke gedaan van 14,2km! .. ..de eerste 7km's verliepen redelijk goed, maar de "2e helft" van het toerke was wat minder!
De laatste 7km's liep ik 10 á 20sec. trager per km.:-( ..Maar ja, "de ziekte" zal nog een beetje in "m'n lijf" zitten zeker?!? ;-) .. ..Ik heb bijna altijd met nen zakdoek "aan mijne neus" moete lopen!!.. ..lek,lek,drup,drup, lek, lek, enz... ..man,man,man,misére,misére!! :-) ..is nie echt "handig" om te lopen zenne!! ;-) 
Besluit: "het kan er maar alleen op vooruit gaan hé"!!?!! :-) ..

..EN toch ben ik echt blij dat ik terug heb kunnen lopen zenne..
 ..op naar de volgende km's!! ;-)
Greetz, Carl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten