zaterdag 10 december 2011

Volgende zaterdag halve marathon Lier?!!?

Vandaag een mooie toer gelopen van iets meer dan 30km. :-)
Het weer was in ieder geval veel beter dan vorige zaterdag.. ..toen was er veel wind & regen.
Nu was het (een beetje) frisjes en wat wind, maar het zonneke was er ook!!.. ..en dat maakt, voor mij toch, veel goed zenne! :-) 
De bedoeling van "de training" was wat km's lopen tegen een mooi tempo, maar toch ook een "redelijke" afstand te lopen... ...omdat ik, als het weer redelijk goed is, van plan ben om deel te nemen aan de halve marathon in Lier tijdens de Natuurlopen van 17 december... ...en dat is al binnen een week hé! ;-)
Ik ben over "de training tevreden zenne. Ik heb, zoals gezegt, 30 km gelopen en dat tegen een gem.snelheid van 12km/u... ...is voor mij nie slecht zenne! :-)
Meer gegevens van "mijne toer van 30 km" 
Nu maar hopen dat het volgende zaterdag "goed weer" is hé, want ik kijk er al naar uit om die halve marathon in Lier te lopen zenne!! :-)
Greetz & tot "de volgende", Carl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten