vrijdag 30 december 2011

Overzichtje van m'n laatste trainingen...

Eens eventjes "een update" maken om te "vertellen" wat ik zoal, wat het lopen betreft, gedaan heb na de halve Marathon van Lier... ...En dat is ondertussen al 2 weken geleden!
Na de halve Marathon heb ik niet gelopen tot de week nadien zaterdags.
Maar vanaf die zaterdag (24 dec.) tot nu vrijdag (30 dec.) heb ik niet "stilgezeten" zenne... ...ondanks de feestdagen, heb ik in die periode toch heel wat km'tjes gelopen...
...iets meer dan 110 km! En dat door 4 keer te lopen in een periode van 6 dagen.. ..da begint al te tellen hé!?! ;-) Alé, voor mij toch. :-)
Ik heb er nu ook van geprofiteert om wat meer (langer) te lopen omdat ik verlof heb!.. ..kan ik wat meer lopen dat het licht is hé, ipv na het werk in de donkere!! :-)
Hier onder een beetje meer info over de trainingen:
-Zaterdag 24 dec... ...m'n eerste training, na de halve Marathon, was er eentje van 27,00 km, gem. snelheid van 12,1 km/u.. ..dat ging, zoals u mss aan de snelheid kan zien, heel goed.
-Maandag 26 dec... ...heb ik nog iets verder gelopen, maar ook iets "minder snel".. ..namelijk 32,11 km, gem. snelheid: 11,7 km/u.
-Woensdag 28 dec... ...deze training was dan terug iets korter, maar was toch nog behoorlijk wat kilometers zenne.. :-) ..25,25 km, gem.snelheid: 11,7 km/u
-Vrijdag 30 dec... ...en tot slot, vandaag, een toerke van 26,02 km gelopen met een gem.snelheid van 11,9 km/u.
Oja, door het aantal km's die ik deze week gelopen heb is het totaal "gelopen km's" voor december 200, 39 km.. ..is de eerste keer dat ik 200 km loop in 1 maand!!! :-)
De komende week, heb ik nog verlof!! :-) , ben ik van plan om ook redelijk wat kilometers te lopen.
Maar daarna ga ik wat "minder" lopen omdat dan 2 weken later ( 21 januari) er terug een "wedstrijdje" is.. ..de 2e halve Marathon van Lier tijdens de Natuurlopen!.. ..en daar wil ik "starten" hé!!! :-)

Ziezo, m'n blogje is nu terug "geupdated" hé!!??!! ;-)

De beste wensen voor 2012 & véél "loopplezier"!
Greetz, Carl

7 opmerkingen:

  1. zie da ge u niet verbrand(bedoel ,lichaam ni te veel uitputten),op tijd los lopen,6km/h

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Paul.. ..thanks voor de reactie!
    n'n keer "los lopen" zal ik zeker doen.. ..maar 6 km/u is traag hé??!!?? ;-)
    Grtz.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. k'heb dees week ook een paar keer gaan lopen ,maar ni zoveel km als gij,ongeveer 40km,maar ben serieus oud aan't worden nog altijd zeer aan mijn lies en dan mijn knoken.Maar ben toch blij als kan vertrekken en zekers zo blij als terug ben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wacht tot da ge ne tijd ni hebt kunnen lopen na een kwetsuur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da kan ik mij goe voorstellen zenne.. ..da moet echt kl*** zijn!!.. ..en ik heb al een "kwetsuurke" gehad hé?.. ..toen ik pas begon met lopen.

    Enja, oud worden.. ..da staat ons allemaal te wachten hé!?!.. ..en trouwens, zoooo oud zedde gij nu ook nog nie hé!!??!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. December is met mooie trainingen afgesloten. De beste wensen, gezondheid en vooral loopplezier in 2012 toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ John.. ..Bedankt. En ik heb ondertussen al mijn eerste km's in 2012 gelopen! :-)
    Later meer daarover op m'n blogje.
    En ook voor u vééél loopplezier toegewenst in 2012!
    Greetz

    BeantwoordenVerwijderen