zondag 8 januari 2012

Wind, wind & nog meer wind...

Wind, wind , wind & een  beetje regen.. ..zo kan je, toch wat het weer betreft, m'n looptrainingen van de eerste week van het nieuwe jaar kort samenvatten! :-)
Die eerste week ben ik 3x gaan lopen. De eerste keer op zondag 1 januari.. ..daar heb ik al een verslagje van gegeven in een eerder bericht. 
Dan ben ik ook nog gaan lopen de woensdag en vrijdag.. ..telkens was er veel wind & soms wat regen.. ..maarja, het weer moet je "nemen" zoals het is hé!?!
Woensdag heb ik een mooie toer gelopen van 28,20 km met een gem.snelheid van 12,0 km/u!
En dan de vrijdag heb ik 27,02 km gelopen.. ..gem.snelheid: 12,0 km/u!
Dat brengt m'n totaal van gelopen km's voor de eerste week van 2012
op ong. 79 km!
Maar deze week zal dat wel minder zijn. Ik bedoel daarmee dat ik wat minder km's ga lopen omdat er over 2 weken een halve Marathon op het program sta & iets voor een wedstrijd(je) ben ik van plan om het wat "rustiger" aan te doen. En mijn vakantie is ook voorbij.. ..dus kan ik alleen nog maar gaan lopen na m'n werk.. ..in het donker en dat doe ik niet zo graag! ;-)
Alé, ik zal wel zien wat ik deze week ga doen..  :-)
Greetz.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten