zondag 1 januari 2012

Eerste (loop)kilometers van 2012...

Jep.. ..het jaar is nog héél "jong".. ..MAAR ik heb dit jaar al m'n eerste kilometerkes gelopen zenne! ;-)
Deze morgent, tegen het licht worden (rond 8.45u) ben ik begonnen aan m'n eerste "loopsessie" van het jaar! En het was meteen "een natte start". idd ik ben vertrokken in de regen. Maar na ong. een half uurtje werd het toch wat "droger".. ..als je van droog kan spreken, met dit (rot)weer!.. ..jaja, ik hou nu eenmaal van het zonneke hé! :-) 
Maar alé, ik heb toch een mooie & (redelijk) vlotte training kunnen lopen zenne. Al was het sommige km's een beetje lastig.. .. door de wind op kop te hebben hé!
 Ik heb, ondanks de wind, toch "een mooi toerke van 23,79 km gelopen met een gem.snelheid van 12,1 km"!!.. ..en dat met "Nieuwjaar".. ..is niet slecht hé!?! ;-)
Alé, "de kop" is er af.. ..de eerste km's van dit jaar staan op "de teller".. :-) ..en hopelijk komen er nog vééééééle loopkilometers bij in 2012!!! ;-)

Voor iedereen.. .."GELUKKIG NIEUWJAAR" & véél "loopplezier" in 2012!!
Greetz & tot de volgende...
Carl

2 opmerkingen:

  1. ga nu toerke lopen ,het ziet er rustig uit.Ik moet zien dak niks forceer want dan kan ik in tenerife ni lopen.Bij mij zalt zekers geen 20km worden ,eerder 10km denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paul.. ..geniet van uw toerke zenne & laat mss iets weten hoe het geweest is?
    En euh.. ..alvast véél plezier in Tenerife hé!!
    Grtz.

    BeantwoordenVerwijderen