zaterdag 31 maart 2012

Terug aan het lopen... ...EINDELIJK!!! ;-)

YES,YES, YES.. ..eindelijk terug aan het lopen!!!...
...Vandaag heb ik na meer dan 2 maanden nog eens kunnen lopen...
...Ik moest deze morgent nog effe langs de Orthopedist gaan om een laatste controle EN het is de laatste geweest want ze heeft "het licht op groen gezet"! Ik mag terug lopen.
Ik moet, uiteraard, in het begin nog wel rustig aandoen. Niet direkt te veel kilometers.
Beginnen met ong. 5km zei ze.. ..Natuurlijk ben ik al direkt, toen ik thuis kwam, een toerke gaan lopen!.. :-) ..wel ietsje meer dan 5km.. ..namelijk 8,3 km en dat  met een gem. snelheid van 11,5km/u..
..is toch iets sneller dan de 10a11km/u dat ik van plan was. Klik hier voor meer gegevens.
En wat ook belangrijk is.. ..Ik heb NIKS pijn gevoeld tijdens het lopen.. ..hopelijk blijft dat nu zo zenne!! ;-) Jaja, ik heb er van genoten & ben echt blij dat ik terug aan het lopen ben! :-)
"ik ben echt tevreden dat ik terug m'n loopschoenen kan/mag aan doen en van het lopen weer kan genieten!" :-)
M'n volgende loopsessie is voor dinsdagavond.. ..ja, zeker nu nog, toch "rust" genoeg nemen hé!!
En als komende week alles goed verloopt.. ..volgende zaterdag mss deelnemen aan de Kastelenloop in Zandhoven??.. ..is 10km, dus dat valt mee hé??.. .."k'zal wel zien". ;-)
Groetjes, Carl  

2 opmerkingen: