zaterdag 26 mei 2012

Natuurloop Herenthout - Bevel - Berlaar

Gisterenavond (vrijdag 25 mei) EINDELIJK nog eens deelgenomen aan een loopwedstrijd(je)! :-) ...
...namelijk de Natuurloop Herenthout - Bevel - Berlaar.. ..14,3 km, waarvan meer dan 80% over onverharde wegentjes.. ..o.a. veel door bos. :-)
Voor degene die "de streek" daar wat kennen.. ..we liepen o.a. door het Merodebos, langs het Schipke, de Nete, de Kruiskensberg en het kasteel van Gistel.. ..m.a.w. het was echt de moeite zenne!!.. :-) ..Prachtig parcours!!!
Nu een beetje over mijn "loopprestatie" ;-) ..oja,eerst vertellen dat ik NIKS last meer heb gehad van mijn blessure. Hopelijk blijft dat nu zo hé! ;-)
Ondanks dat de start pas s'avonds om 19.30u was, was het toch nog (zeer) warm om te lopen.. ..het was, en zoals ik ook kon zien voor vele andere lopers,  met momenten een héle lastige "wedstrijd".. ..niet veel zuurstof in de lucht. Dus was het wat "afzien", maar vooral toch ook"genieten" van het lopen zenne! :-)
Ik heb de 14,3 km gelopen in een tijd van 1u08min06sec.. ..gem.snelheid: 12,60 km/u.. .."goed" voor de 119de plaats van de 281 "finishers".."da valt toch goe mee hé?!?..ik ben er zelf zeer tevreden mee zenne.. :-) ..de volledige UITSLAG!
Ik heb deze keer zelf geen fotokes gemaakt, daardoor zijn er hier nu nog geen foto's.. ..maar ik denk (en hoop!!) dat er binnenkort wel foto's zullen beschikbaar zijn zenne.. ..daarom voor de fotokes nog eventjes "geduld".
Alé, de volgende "wedstrijd" is komende zondag ( 3 juni) in Nijlen voor de halve Marathon.. ..als het dan ook zo warm is, zullen het 21 "zware" kilometers worden.. ..maar ik ga er toch proberen van te "genieten" zenne!! ;-)
Tot de volgende.. ..Greetz.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten