zaterdag 12 mei 2012

Ingeschreven voor Halve Marathon Nijlen

Na nog een paar looptrainingen de afgelopen week te hebben gedaan, heb ik vandaag besloten om op 3 juni deel te nemen aan de Halve Marathon van Nijlen.
De trainingen vielen "redelijk" mee... ...nu niet dat ik in Nijlen mijn PR zal verbeteren zenne, want ik ben nog ong.  een 15 sec. per km trager dan voor mijn blessure. ;-) Maar ik ben al blij dat ik in Nijlen kan starten. En als ik daar dan de halve Marathon kan uitlopen, zal ik al zeer tevreden zijn! :-)
...en ik heb nog een paar weken om te oefenen hé!?! :-)
Eventjes wat meer info over de afgelopen week:
Ik ben dan 3 keer gaan lopen. Namelijk op zondag 6 mei.. ..toen heb ik 15,6 km gelopen. Mijn volgende training was dinsdag. Toen "een toerke van 14,0 km" gedaan en dan vrijdagavond, na m'n werk, nog "ééntje" van 16,3 km. De volgende keer wanneer ik m'n loopschoenen aan doe is waarschijnlijk zondag(morgent) ?!!?.. :-)

Hier onder een fotoke van het parcours van de halve Marathon...

voor een groter plan klik op de foto of klik hier!
 ...het parcours is iets meer dan 5 km.. ..dus dan zullen dat 4 toerkes lopen zijn hé. :-)
Ik heb onlangs met m'n fiets het parcours gereden en ik vind dat er mooie stukjes inzitten om te lopen.. ..dus dat valt mee zenne!! :-)
Nu maar hopen dat ik de komende weken nog regelmatig kan gaan lopen zonder "pijn", zodat ik nog wat kan trainen hé.. ..want ik wil nog graag "een paar kilokes kwijt"!! :-)
Maar het belangrijkste, vind &hoop ik nu, is dat ik daar in Nijlen vooral terug kan genieten van het lopen.. :-) ..want "da zal dan echt deugd doen zenne"!!! ;-) ..afwachten hé?!?
Greetz & tot de volgende ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten