woensdag 1 mei 2013

April 2013 ... ...Record "aantal gelopen kilometers"!

Tot nu toe had ik in februari 2013 de meeste kilometers gelopen wat betreft "totaal aantal gelopen km/maand".. ..namelijk 343,83 km. Dat aantal "gelopen" kilometers heb ik vorige maand (april 2013) ruimschoots "overtroffen". Mijn nieuw PR (persoonlijk record) wat het totaal aantal gelopen km/maand betreft staat nu op 368,60 km!!.. ..dat begint toch "al te tellen" hé!?! ;-) EN ik ben er niet "speciaal" of "extra" keren voor gaan lopen om dat PR te willen verbeteren zenne.. ..'k ben gewoon gaan lopen en/of trainen wanneer, en ook voor hoelang, ik zin had.. ..en blijkbaar had ik in april véél zin (en tijd) om te lopen hé!!! ;-)
 
Mijn "nieuwe record maand", april 2013, in cijfers:
   - aantal "loopsessies": 16
   - totaal afstand: 368,60 km
   - gem. afstand: 23,04 km
   - max. afstand: 35,18 km
   - totaal tijd: 27:36:30 (u:m:s)
   -gem. tijd: 1:43:32 (u:m:s)
   - max. tijd: 2:37:50 (u:m:s)
   -gem. snelheid: 13,4 km/u
   - max. gem. snelheid: 15,5 km/u
   - max. snelheid: 23,1 km/u
   - gem. hartslag: 156 bpm
   - calorieën: 14.940 C
 
En nu maar hopen dat er nog vele "mooie loopkilometers" volgen hé EN dat ikke blessurevrij blijf, zo dat ik volop kan (blijven) "genieten" van het lopen! Want.. .."ikke loop héél graag zenne"!! ;-)
 
Sportieve groetjes, Carl
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten