donderdag 5 maart 2015

"Fotospecial"... ...Natuurlopen Lier 28 februari 2015.

Alé... ...ook voor de "februari-editie" van de Natuurlopen in Lier ben ik nog maar eens met mijn fototoestel in plaats van met mijn loopschoenen naar Lier geweest!..
..resultaat: 493 fotokes!! ;-)
MAAR.. ..voor de volgende editie, 29 maart, ben ik daar met mijn loopschoenen zenne!.. ..da ikke toch (weeral) hopen!! Zoals het er nu naar uit ziet, kom ik daar dan aan de start van de Halve Marathon! Ik ben nu terug een paar weken aan het lopen/trainen en het valt goed mee. Geen of weinig last van "da souvenierke (lees: blessure) van de Marathon Kasterlee"! Hopelijk is die blessure nu "geschiedenis"! Maar ongeveer 3 maanden niet lopen/trainen laat "zijn sporen na".. ..mijn conditie is belange niet meer wat ze was van voor Kasterlee! Dus nu ikke eerst trainen om mijn basisuithouding terug te verbeteren! En ook daardoor dat ik dit jaar GEEN Marathon van Antwerpen loop! :-( 
Mijn "doel" (als ik in Lier kan starten!!) voor de Halve Marathon van Lier: "normaal" zou ik tevreden zijn met een tijd binnen 1:30:00 (uur:min:sec).. ..maar zal nu al "content" zijn als ik kan "uitlopen"! Maar om me toch wat meer "motivatie" te geven zou ik deze keer als doel stellen.. ..misschien sneller dan 1:45:00!!??!! Dat moet toch haalbaar zijn hé!??! Binnen een paar weken zullen "we" meer weten hé!! ;-)
Genoeg woorden!.. ..nu beelden ( lees: fotokes!) ;-)
Alvast veel "kijkplezier" met de 493 foto's van de Natuurloop Lier editie februari 2015!!...






















































Alle foto's van deze Natuurloop kan je HIER vinden en/of zien!
Sportieve groeten, Carl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten