dinsdag 17 juli 2012

Stock loopkledij & accessoires...

Wat kan een mens doen in zijn verlof als het slecht weer is?!?.. ..gaan lopen?.. ..ja, maar dat staat morgevroeg op het program. Vandaag nog een rustdag wat het lopen betreft.
Dus dacht ik : waarom niet eens "een stock" maken van alles wat ik heb dat met mijn hobby "het lopen" te maken heeft?!!?.. ..en op die 16 maanden dat ik nu aan het lopen ben, is dat toch al "een hoopje" zenne!! :-)
Hier is het lijstje:
- 4 paar loopschoenen: 1 paar Adidas Adistar
                                     1 paar Adidas Supernova
                                     1 paar Asics GT2170 Black
                                     1 paar Nike Air Max Moto+ 8

...dit zijn "mijn kilometervreters"! ;-)
- 27 T-shirts: 15x met korte mouwen
                       6x met lange mouwen
                       6x zonder mouwen
- 16 broeken: 9 korte broeken
                      7 lange broeken
...een "selectie" uit mijn loopkledij.
- 11 paar kousen.. ..merk: Falke
- 2 paar handschoenen
- 2 regenjasjes
- 4 polsbandjes
- 1 sporthorloge GARMIN Forerunner 110 HRM
- 1 hartslagmeter GARMIN HRM1G-Heart Rate Monitor
- 1 (drank)heupgordel.. ..merk: Erima
...een beetje drank tijdens het lopen, kan "goed" doen zenne!! :-) 
Voila.. ..dat is, wat "het lopen" betreft, alles wat ik nu heb... ...Maar ik denk wel dat dat lijstje nog "langer" zal worden zenne!?! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten