zondag 1 juli 2012

Training...

Na een paar weekjes wat "rustiger aan te doen", ben ik nu terug aan het trainen geraakt.
Ik heb wat last gehad van "pijn" in mijn (onder)rug. Maar daar heb ik nu geen last meer van.. ..hopelijk blijft dat zo!! ;-)
De vrijdagmiddag heb ik een toerke gedaan van 17 km en dat was heel goed meegevallen.. ..Na die "rust" deed dat echt "deugd" terug te lopen zenne!! :-)
En vandaag heb ik iets meer dan 25 km gelopen zonder "iets" te voelen in mijn rug.. ..dus dat is goed hé!! :-) .. ..Ben deze morgent wel vroeg "gestart".. ..iets na 7 uur.. ..dan is het op een zondag buiten toch nog zo rustig hé?!?.. ..dat is echt "zalig"!!! ;-) .. Details van die 25 km kan u zien op onderstaande link:
Toer 25,6km door carl-spirit op Garmin Connect - Details
Alé, nu een paar dagen "rusten" wat het lopen betreft en dan m'n loopschoenen terug aantrekken hé!!! ;-)
Greetz, Carl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten