zondag 15 juli 2012

Training.. ..update..

Eventjes wat tijd maken voor "een update" van m'n trainingen..
..jaja, ik zit in mijn verlof niet stil zenne!!.. ;-) .."conditie" een beetje "op peil" houden hé!?! :-)
Vorige donderdag, 12juli, heb ik een toerke gelopen van iets meer dan 26 km met een gem. snelheid van 11,6 km/u. Dat was echt een mooie "ronde" om te lopen.. ..meer dan 90% langs water: o.a. langs het Albertkanaal, de Kleine Nete & het Netekanaal. Echt plezant om te lopen & ik heb er van genoten zenne! :-) Meer info over deze training: KLIK HIER! :-)
En dan ben ik vandaag, zondag 15juli, nog eens een keertje gaan lopen.. ..om 7.05uur gestart voor 30,32 km "loopplezier"!.. :-) ..jep, (eindelijk) nog eens "een dertiger" gelopen. Dat was al van 26 december 2011 geleden (toen 32,1 km) dat ik nog eens meer dan 30 km had gelopen in één training.. ..en het ging vandaag "vlotjes" zenne, behalve dan de eerste honderde meters.. ..ik vond in het begin maar niet "het juiste ritme". :-) Maar eens dat gevonden.. ..was het weer" genieten" zenne!.. ..Ik kon vandaag gemakkelijk nog meer lopen, maar vond die 30 km meer dan genoeg.. ..nu weer niet te veel willen hé!?! ;-) .. ..anders heb ik mss weer terug een blessure!??!
De 30,32 km heb ik gelopen met een gem. snelheid van 11,9 km/u.. ..dat is voor mij (zeer) goed zenne! ;-) Hier kan u alle gegevens vinden over deze 30,32 km "loopplezier"!! :-)
Ik kijk al uit naar mijn volgende training.. ..over een paar dagen! ;-)
Oja, nog effe melden dat mijne "verlofkilometerteller" voorlopig op 101,49 km staat.. ..dat zijn de km's gelopen in mijn verlof.. ..En daar zullen er, hopelijk, nog wel wat bij komen zeker!?! ;-)
Greetz & tot de volgende...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten